شاہین باغ مظاہرہ: پولس نے ’ کالندی کنج – فرید آباد ‘ سڑک کچھ منٹوں کے لیے کھولی، مسافر حیران!

0
50

یو پی پولس نے نوئیڈا میں اوکھلا برڈ سینکچوئری کے پاس سے بیریکیڈ ہٹا کر کالندی کنج کی طرف جانے والے راستہ کو کھولا تھا، لیکن کچھ ہی دیر بعد دوبارہ بریکیڈ لگا دیا۔

شاہین باغ مظاہرہ کے پیش نظر کئی مقامات پر پولس کے ذریعہ بلاوجہ بیریکیڈ لگائے جانے کی باتیں کئی بار اٹھی تھیں اور خاص طور پر نوئیڈا سے فرید آباد جانے والے راستہ پر بیریکیڈ لگائے جانے کے سبب مسافروں کو سب سے زیادہ پریشانی ہو رہی تھی۔ نوئیڈا پولس نے اس بریکیڈ کو جمعہ کی صبح ہٹا دیا تھا، لیکن کچھ ہی دیر بعد اس کو دوبارہ بند کر دیا۔ اس سڑک کے کھلنے سے کالندی کنج سے فرید آباد جانے میں آ رہی لوگوں کی دشواری جو دور ہو گئی تھی، ایک بار پھر ان کی پریشانیاں بڑھ گئی ہیں۔ گویا کہ ایک بار پھر نوئیڈا سے فرید آباد جانے والوں کو ڈی این ڈی فلائی اوور سے ہو کر جانا پڑے گا۔ جمعہ کی صبح کالندی کنج سے فرید آباد کے درمیان لگا بیریکیڈ کھولے جانے کی خبر میڈیا میں آنے کے بعد لوگوں میں خوشی تھی، لیکن دوبارہ یہ راستہ بند ہونے سے وہ حیران ہیں۔ کچھ مسافر تو میڈیا میں خبر دیکھ کر کالندی کنج روڈ کی طرف نکلے تھے، لیکن راستہ بند دیکھ کر وہ پریشان ہو گئے۔

اس سے قبل میڈیا ذرائع سے موصول ہو رہی خبروں کے مطابق یو پی پولس نے نوئیڈا میں اوکھلا برڈ سینکچوئری کے پاس سے بیریکیڈ ہٹا کر کالندی کنج کی طرف جانے والے راستہ کو کھولا جو کہ آگے جا کر میٹھا پور ہوتے ہوئے فرید آباد جاتا ہے۔ یہ راستہ شاہین باغ سے پہلے پڑتا ہے اور مظاہرین کو شکایت تھی کہ آخر اس راستے کو بند کیوں کیا گیا ہے۔ کئی مظاہرین کا کہنا تھا کہ پولس کے ذریعہ اس راستے کو بند کر کے شاہین باغ کے دھرنا کو بلاوجہ بدنام کرنے کی کوشش ہو رہی ہے۔

 

loading...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here